megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

viikkonloppu 2.

2012. október 23. - pipi néni

Nem is sejtettem, hogy ilyen hamar bekövetkezik az átlényegülés: a hétvégémet mosással, főzéssel, takarítással töltöttem.

No meg voltam én hipszterbuliban is pénteken drága Erámmal (erről majd talán később bővebben is, mert megér egy misét), aztán szombaton kirúgtam a ház oldalán Picsa és Baracka nosztalgiabulin a bagolyvári Norka Anyóval no meg a Trógers fiúkkal (jobban meggondolva erről is lehetne ám szaporítani a szót), vasárnap pedig...ehh... "elmondanám néked, ha nem unnád".

Jelentem, felkészültem, jöhet aminek jönnie kell. Már csak egyet alszunk karácsonyig :)

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr124865314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaanyo 2012.10.27. 14:01:12

írjál szépen a Trógerekről, imádni való fiúkák ők!

pipi néni · http://megoldjukrnr.blog.hu 2012.10.27. 17:09:29

ülve iszok fekve hányok, kedvencem a zaranyászok!

norkaanyo 2012.10.28. 13:56:01

:-D <3
én tegnap az Opera c. számot ,,dúdoltam".
süti beállítások módosítása