megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

re

2014. augusztus 19. - pipi néni

ma megjegyzésre került, hogy szarsz te bele a blogodba, hiába nézem, sose írsz te semmitse. trógerlinksenkiházi pföjj. meg hát hátha akad mégiscsak egy két picsagyümölcse, aki nyomon követi tyúkszaros kis életem dokumentációját, szóval nesztek, basszátok meg, hazajöttem.

úgy lett, ahogy azt mondottam volt, elmentem világgá, és hát kurvajó volt. a világgá menés már csak ilyen, hogy az mindig kurvajó. legalábbis nekem nagyon bejön, eléggé addikt a dolog, rá lehet szopódni rendesen. kiürül, aminek ki kell, feltölt, aminek fel kell, és új megvilágításba kerül minden. vagy legalábbis akkor volt sikeres a világgá menés, ha ez mind összejön. oké, töredékben is elég fasza, na. szóval nagyon megéri, akármi is legyen az ára.

én nagyon olcsó árat fizettem érte, csak az összes ezévi szabimat, ami egyfelől elég lame, másfelől meg szarok bele magasról, mert így is, úgy is kb olyan remek a hangulat a hivatalnál, mint egy szimpatikusabb siralomházban. 

na de még élek, az ujjaim sem vágattak le, van pötyölde is, szóval hasta la vista baby, i'll be back. (valamikor, amikor majd már lélekben is hazataláltam)

 

éééééééééééééééééééééés már csak 126-ot kell aludni karácsonyig *.*

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr606618453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása