megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

vérszagra gyűl az éji vad

2014. május 04. - pipi néni

jöjjön némi gonzóskodás, mer hogy azért nehogymár ne.

szóval egy kellemes, szürke a faszom se emlékszik már, milyen nap volt, de legyen mondjuk kedd, mert az elég hétköznapi nap ahhoz, hogy ehhez fogható semmis(s)égek történjenek akkor, szóval éppen kedd volt, amikor is egyszer csak látom, hogy új üzenetem érkezett. a kis kék borítékra kattintva látom csak, nincs új üzenet. hát mi fasz ez, nem értem, és csak kicsivel később eszmélek rá, ez bizonyára az egyéb mappa lesz. nem szeretem az egyéb mappát. időnként kapok leveleket olyan emberektől is, akiktől nem szeretek. általában igen passzív a magatartásom a közösségi portálokon, szóval az ilyenek lehetnek pl. azok, akiket kitöröltem, nem jelöltem be vagy vissza, ne adj isten nem ismerek vagy csak bár ne ismernék a való életben. szóval sok jót nem jelent. unott óhogyaza hozzáállással kattintok, és nézem a nevet, hát bizony én ezt már láttam valahol. ez bizony egy kóbor kutya egy igencsak csatakos korból, a szó lehetséges összes értelmében. aszongyahogy mi van velem, meg hogy ugye nem utálom nagyon, és ha mégis, akkor ugyan nemá, merthogy vele annyi minden történt, és hadd mesélje már el nekem egy valami mellett valamikor, valahol, hogy mikor-mit-miért. há' jóvan fiam, nem utállak én, de nem nagyon értelek.

ja de. mi van baszod, viszket?

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr156118122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása