megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

bölcsesség(fog)

2017. július 11. - pipi néni

tökre megfeledkeztem már erről a sztoriról, pedig megér egy posztot, pláne ha már a thepassionovára képtelen vagyok értelmes produktumot létrehozni.

szóval tavaly november volt asszem, amikor elmentem erikoislääkärihez meg röntgenre, azzal a szándékkal, hogy kivetetem a bölcsességfogaimat. nem fájt, nem volt begyulladva, sőt igazából sose tapasztaltam azt a horrorisztikus, legendás bölcssességfog-fájdalmat, ami a közelképzelésben/tudatban él. De én mégis úgy döntöttem, hogy megválok mind a négy gonosz kis csont darabtól, puszta előrelátásból, hogy ne is álljon módjában a kis geciknek bajt csinálni, illetve ha egyszer a közeli vagy távolabbi jövőben lesz pénzem fogszabira, akkor ne a bölcsifogak megléte jelentse az akadályt. igazából nagyon büszke vagyok magamra, hogy ilyen érett, felnőtt, okos döntést hoztam, még az előre tudható, borzalmas kínoktól való felelem ellenére is. szóval tavasszal volt két szájsebészeti műtétem, Finnországban, finnül:D, 2-szer két fogamtól szabadítottak meg, és kb 300eurótól, kétszer 7-10 napig zabáltam a fájdalomcsillapítót, mint más a cukorkát, de túléltem. és ez tök jó. jee

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr6512657587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása