megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

when was the last time, when you did sg for the first time?

2016. augusztus 11. - pipi néni

mostanában erről szól az életem. sőt, mondhatni ezzé vált az életem. tegnap előtt kipróbáltam a vihta-t, azaz a szaunavirgácsot. egy másik, ráadásul ellenkező nemű, meztelen ember faágakkal csapkodta a hátamat és különböző testrészeimet, tisztálkodás, relaxálás céljából. és működött. persze nem mondom, hogy nem éreztem furcsán magam, de talán ez a furcsán érzés természetes velejárója a komfortzóna elhagyásának.
tábortűzön padthait készítettem majd ettem! és persze kurvasok mindenféle más kaját és piát próbáltam ki, teljesen átalakult az étrendem, még a végén foodie-vá válok.
józanul randiztam! ez egy magamfajta múlttal rendelkező embernek döbbenetes élmény. rettentően zavarba ejtő, nem ad menedéket az alkohol gátlástalanító hatása, csak te vagy meg az a másik, és a kettőtök zavara. félelmetes de közben kurva izgalmas. (így harminc fele lassan ideje volt:)))))
életemben először teljesen egyedül éltem,és kurvajó volt, és még annál is jobb félelem és görcsök nélkül beengedni valakit az lelkembe, tudván, hogy semmi baj sem érhet.
és új iskolát kezdek, és új embereket ismerek meg, és új dolgokat látok, hallok, tanulok, és végre élek! nem tudok elég hálás lenni magamnak, amiért voltam olyan bátor, hogy elköltözzek álomországba! boldog vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr6310261184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása