megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

macskajaj

Bejegyzés alcíme...

2013. január 14. - pipi néni

a méltán nagy sikerű film még méltánabb (kétlem, hogy létezik ilyen szó) elhíresült mondatára analógiául: amit nem tudsz megoldani sok szesszel, oldd meg még több szesszel.

minusz egy szívcsücsök, minusz be se merem vallani mennyi pénz, minusz egy telefon, plusz egy kishíján betört orr, plusz egy ismeretlen férfipulóver, és egy nyelv, de végre a számla kiegyenlítve, képes vagyok emberként funckionálni, heuréka. mi sem példázza ezt jobban, mint hogy végre hozzáfogtam a cikkhez, amit hónapok óta vágtam a sutba az érdeklődés teljes hiányából kifolyólag. talán ha kész lesz, itt is lesz, talán.

ja és találtam egy kutyát. elkísért a kocsmáig, majd mikor pár óra eltelltével haza indultam, már a cimborámat vélte megbízhatóbb gazdinak. nem is értem. mindenesetre kedves állat volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr805017723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása