megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

fáradtnak tűnök, mintha nem a régi volnék

2014. március 14. - pipi néni

anno soksoksok éve, ifjúkorom hajnalán, amikor még őszintén sikítottam, minden hétvégén dolgoztam. minden áldott, kibaszott szombat és vasárnap várt a gyár. node a bugi már akkor is keményen benne volt a lábamban, sőt akkor még az egész testemben, vitt a vérem, hogy a freeport meg csakapánk. szóval minden szombaton és vasárnap remegő kézzel nyitottam a gyógyszerszekrényt, egy gyomorra, egy hányás ellen, egy fosás ellen, egy fejfájásra meg még egy kis ezmegaz, az aktuális igényeknek megfelelően. 5 évig ment ez. aztán jött az egyetem, és egyik óráról estem a másik melóba, aztán mégis mindig kúrós kedd, szittyós szerda meg dögös dugós buli, és hát szó mi szó, páratlan lelkesedés mozgott bennem, akármiről is lett légyen szó. azóta pedig elpuhultam. mondhatni elszottyadtam. a közepesen duhaj tegnap esti elhajlás utórezgéseként mintha az a bizonyos koponyafúrós szerkezetet a fűrészből valaki ráerősítette volna a halántékomra, és persze egész nap csörög az a szájbalökött telefon, hogy nemkaptamcsekket meg mérnemkaptamcsekket. fáradtnak tűnök, mintha nem a régi volnék. teljesen elszoktam a másnaposan teljesítés intézményétől, puhány vagyok, egy puding, egy papírkutya. ez már a vénség, a vég tornáca.

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr905859816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaanyo 2014.03.14. 18:29:21

Ugyanezt érzem. Úgy tűnik, az Y generáció 25 éves kora után kiég, mint a Tungsram villanykörte.

Ma még ugyan elmegyek a szombat esti buli előtti bulira, de állítom, hogy hajnali 1kor már otthon fogok csicsikálni a pizsamámban... Sic transit gloria mundi, csak ezt tudom ismételgetni.

pipi néni · http://megoldjukrnr.blog.hu 2014.03.14. 18:44:06

múltkor jeleztem is a hivatalnál, hogy jónapot kérem, én szeretnék motivációs tréningre menni, mert nem érzem a magamban a kraftot,meg nem árad a csí,de azok csak néztek rám, mint rozi a moziban, állambácsinál nem értik a projektmanagement csínját-bínját :(
holnap jössz amúgy Mikiékre showbarlangba?

norkaanyo 2014.03.15. 10:55:56

Állambá tényleg nem ért semmihez, ami jó, mert a szoci időkben nem vót se motiváció, se semmi és hiába telt el 100 év a rendszerváltás óta, vannak dolgok, amik nem változnak. Pl. kormányablakkal egy épületben dolgozom és egy liftben utazom nap mint nap a fásult és életunt Gizikékkel meg Marikákkal. :(

Mikiékre nem hiszem, azt hiszem ma meg holnap óriási pihenés-orgiákat fogok rendezni. (Tekintve, hogy csütörtökön és tegnap is paréj volt)

pipi néni · http://megoldjukrnr.blog.hu 2014.03.15. 11:28:00

csak a lump meg a pucc! festett nők és pezsgős vacsorák:))

norkaanyo 2014.03.16. 17:44:21

Meg a szex meg a szipu! :D Meg a tetovázás! (Most vótam anyámnál, tetszett neki a hímzésem. ;))
süti beállítások módosítása