megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

spring jam

2014. március 20. - pipi néni

úgy döntöttem, hogy beteg leszek, nehogy hirtelen felindulásból fel találjak mondani a hivatalban faszkivan okból kifolyólag. amióta itthon vagyok (másfél napja), kidühöngtem magam, kipihentem magam, beszélő kutyák csodacsontját néztem, hajat festettem, szőrtelenítettem, arcpakoltam, bevásároltam, főztem, mosogattam, családi csevegtem, szexeltem, aludtam még, most pedig unatkozom.

ma van a tavasz első napja. szóval kibasztam az ablakot sarokig, szívd fel begyem a sok tavaszt címszóval. hát bazmeg nem egyből bejött egy kurvanagy darázs, amitől a sarokba bújva reszketve rettegtem, majd mire rászántam magam, hogy akkor én most aztán páratlan bátorságról teszek tanubizonyságot és megölöm, az a kis geci éppen akkor slisszolt ki az ablakrésen.

és persze végül de nem utolsó sorban, ha már tavasz, akkor ugye törvényszerű, hogy a barlangos testek is dagadnak. reggel full felhúzva hoppon maradni olyan prózai okokból kifolyólag, hogy van akinek viszont menni kell dolgozni, na az nem jó.

és mindezek ellenére vagy lehet, h éppen mindezekből kifolyólag ilyen kedvem van: a valaha íródott legslágerebb legnyárabb muzséka.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr185871149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaanyo 2014.03.23. 19:29:43

Zseniális ez a dal! :D Ennél nyáribb slágert képtelen vagyok mondani, akármennyire is töröm a fejem!

Szerintem én meg jövő héten iratom ki magam szabadságra, krónikus munkaundoritisz, valamint hullafáradtság miatt. És kb. hasonló dolgokat óhajtok csinálni, hozzátéve a gördeszkázást meg a gitározást. Fakkjee. :D
süti beállítások módosítása