megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

nemződüh?

2012. október 25. - pipi néni

azt tudom, hogy van olyan, hogy tavaszi, de hogy őszi-téli olyan is van? Mindenesetre továbbra sem lettem érzékenyebb/érzékibb  az ilyesfélékre, és nehezen viselem az udvarlást amióta androgünné lettem, megbonthatatlan egységet alkotván a saját bazi egómmal, szóval 
no.jpg?

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr874870477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaanyo 2012.10.27. 13:44:48

hunting season van egész évben, ne hülyéskedj! :-D

különben lennék mán én is androgün. tegnap nagy kukiságot csináltam (asszem otthon kell hagynom a telefonomat, amikor inni megyek), úgyhogy szerintem my virginity is safe mostantól... :'-(

pipi néni · http://megoldjukrnr.blog.hu 2012.10.27. 17:10:37

kössünk egy olyan dealt, h péntek du. telefont cserélünk, és csak vasárnap este adjuk vissza egymásnak!

norkaanyo 2012.10.28. 13:54:13

oh, de jó lenne! megint rosszalkodtam, úgy értem, csak pénteken, tegnap este uralkodtam magamon, de ez így akkor sem állapot...

pipi néni · http://megoldjukrnr.blog.hu 2012.10.28. 21:48:55

részemről rendben... bár én most biztonságban vagyok saját magamtól, "hála" a ledolgozós szombatoknak. de szívesen lepasszolhatod a te telódat, péntekenként 8-13.00-ig van ügyfélfogadás, 9-es ablak ;)
süti beállítások módosítása