megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

social bummm

Bejegyzés alcíme...

2013. július 19. - pipi néni

hirtelen felindulásból csöcspiercinget csináltattam tegnap. ami nem is volt annyira hirtelen, mert a tizenpár évvel ezelőtti kudarcba fulladt önnön próbálkozásomat követően nem vetettem el végleg a gondolatot, sőt, végig ott motoszkált. hétfő hajnalban egy apró fekete patkó mellé hajtottam a fejem. még akkor sem született elhatározás. ám amikor két határozat között felkukkantottam a kék oldalra, szembejött velem Geri cimbim akciós ajánlata, egy másodperc gondolkozás nélkül raboltam rá a lehetőségre. az éjjel nem aludtam egy fél hunyást se kisebb részt a fájdalom, ám inkább az évtizedes várakozást követő beteljesült izgatottság miatt.

ahogy eddig nézem, ez a 2013-as a retró életérzés éve. régi vágyak beteljesülése, régi ízek visszatérte a számban. valaki adjon egy kojak nyalókát, de azonnal!

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr685414617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása