megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

benőtt lábujjköröm

2013. július 02. - pipi néni

nem tűntem ám el a föld színéről, csak éppen a másik oldalán jártam. ott meg aztán nem interneteltem. sokkal inkább városnéztem, jó nagyokat ettem és aludtam. meg ilyesmik. alkalomadtán élménybeszámolok is, de inkább talán mégsem. hencegni nem szép. no meg úgysem érdekel senkit. ha meg netán mégis, az majd megkérdezi.

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr435388580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása