megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

le kéne állni...

2015. január 18. - pipi néni

eljött a rettegett hétfő, és egész elfogadható mennyiségű brummogás találtatott bennem, ahhoz képest, amitől rettegtem.  talán a pindúr pandúrok segedelme nélkül is megmenekül a világ, és talán nem én leszek az a marha, aki képtelen kresz vizsgát tenni. remélhetőleg:) finnül is megy a legfontosabb, hogy kaksi olutta kittos meg hogy anteeksi, missä on vessa?
lelkesedés, ováció, háromszoros hiphip hurrá.

új év. új szokások.

se

kedden uw. miután elittam az összes pénzem, a mellettem ülő zugivónak kajajegyet adtam el pénzért, hogy legyen még miből inni.
szerdán majdnem, holnap koránkelés, hálistennek megúsztam.
csütörtökön munkamegbeszélés. aztán uw. pedig én esküszöm, hogy csak haza akartam menni.
pénteken családlátogatás. utána legenda. kétszer hánytam. szépen bemutatkoztam.

valaki mentsen már ki a saját életemből, könyörgöm! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr947086719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása