megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

Honorárium

2020. december 18. - pipi néni

Nagy nap ez a mai. Pénzt kaptam írásért!

Nagyjából tíz éve volt, amikor először ilyesmi történt velem. Akkor egy elsőregényes írónő munkájáról írtam egy kritikát. Olvasással, ötleteléssel és a megírással kb egy hetet töltöttem. A honorárium 3400 Forint volt. Sírtam,mint a kutya. Nagyon örültem a folyóiratban publikálásnak, de a fizetség összege elrettentően kevés, kijózanító hatással volt rám. Olyannyira, hogy akkor ráeszméltem, hogy bizony mesés álom az,hogy ebből én valaha megélek. 

Nem sok minden változott azóta. Másfelől meg nagyon is sok.

De ma életemben először méltányos fizetséget kaptam írásért. Nehezen találok szavakat. Hihetetlen boldogság ez.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr2516349358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása