megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

decemberem. életem.

2016. december 14. - pipi néni

ez.

jó pap holtig tanul ugye. leírva jobban hangzik, meg egyszerűbbnek tűnik. kicsit furcsa érzés a harmincadik szülinapomat is jegyzethalom közepén gubbasztva, körmöt rágva, a közelgő vizsgától rettegve tölteni. jójó, tudom én, hogy én életem, én döntésem, én maximalizmusom, bla bla, de kérdem én (igazából költői a kérdés, még magamtól sem várok rá a választ), meddig tart még ez?

attól tartok, tényleg holtig.

na mindegy, elnézve a jelenlegi tendenciákat és a blogolási kedvemet, boldog karácsonyt, új évet, húsvtétot, világvégét mind a négy khm khm khm minden kedves olvasónak :D

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr612046967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása