megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

kétszer volt Budán (puli)kutyavásár

Bejegyzés alcíme...

2013. szeptember 30. - pipi néni

féltettem a kis lelkem a pénteki össznép dagonyától, attól, hogy majd ott nekem szar lesz, hogy én ott majd hányástól csöpögő állal és könnytől ázó arccal fogom ölelgetni a budit fosrészegen, elbújva, hogy senki meg ne lássa megalázottságom. ehhez képest csodálatosan sült el az este, megbocsátottam, akinek illet már, hálás voltam, aki megérdemelte, szerettem, akit viszontláttam, és mint egy hatalmas endorfinbomba szédelegtem végig a vágóhídon. és az ágyas almapálinka! ittam én már igen sok jóféle pálinkát tanyasi gyerek lévén, de ezt a mennyei mannát igenis felveszem a legjobbak listájára! az egyedüli nemértem esemény, hogy vajon mégis mi a jó fenéért kértem olyasmiből, amiről már elsőre is kiderült, hogy nem ízlett. minden bizonnyal a kínálás kellemes önérzetsimogató bája. az volt a hibás. nem én.

pánksznotded.

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr765541742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaanyo 2013.09.30. 19:36:51

legalább neked jó volt. az almapálesz jó cucc lehet.
süti beállítások módosítása