megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

tojások

2019. május 28. - pipi néni

A hátát látom csak, ahogy éppen reggelit készít nekem, sürög-forog, és érzem, hogy a szívét is belesüti a teflonra ütött tojásokba. Annyira tökéletes a pillanat, hogy feltámad bennem, hogy beleírjam a jelenetet abba az izzadtságszagú novellába, amin már hetek óta dolgoz-gat-gatok és egy ideje már rá sem néztem. Gondolni persze annál többet gondoltam rá. Bűntudattal és szorongással teli gondolatok voltak ezek mind.

A napsütötte éjszaka leple alatt, párnába suttogott szavak visszhagzanak a fülemben, és hullámokban borít el a rózsaszínű mámor, hogy ő, és hogy ő engem. És a kérdés, hogy én miért nem mondtam rá semmit. Pedig a szívemben a minden van. De a minden túl sok, dagályos és túláradó, és én nem akarom kiengedni a zsilipet. Még akkor sem, ha már - tudom -, réges rég elvesztettem a kontrollt, de az illúzióba, hogy csak én bírok versemnek hőse lenni, még kapaszkodhatok, amíg ki nem mondom, hogy én is téged. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr9914845076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása