megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

emocianáál

2014. május 22. - pipi néni

olyan emocianális (muhaha) vagyok mostanában, hogy az még engem is felbasz. biztos serdülök, vagy menopauzálok vagy a fasz se tudja miért van az, hogy a hiszti fojtogat. mindenesetre számolom vissza a napokat, és várom bbvölgyet, mint a messiást, abban a reményben, hogy az eszméletvesztés majd mindent megold. mert meg szokott.
addig pedig:
megbaszhatja magát a választás! újfent!
leszophat a felvételi, vagy benyalhat vagy tényleg faszt növesztek, és akkor bizony obrák! bő nyállal.
a főfasz meg úúú... l. itt.

és döbbenet, hogy a zember meg akkor is képes elviselni, amikor még magamat se. nem is értem. biztos az ufók hozták vagy valami ilyesmi. mindenesetre eléggé fákje.

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr506194787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaanyo 2014.05.22. 13:17:02

Te, ez tök jó, hogy ilyen a legény! Tartsd meg! :) Engem még az se bír elviselni, akivel egyébként kedves vagyok és szép (mint amilyen nem voltam már rég), ju nó kire gondolok. A többicsávó le van szarva. :(

pipi néni · http://megoldjukrnr.blog.hu 2014.05.22. 13:30:49

igyekszem, hidd el:)
most amúgy megfogtál, nemtom, kire gondolsz. de vannak tippeim.

norkaanyo 2014.05.23. 11:17:01

Hát kire? Még mindig ugyanaz a nóta (szól a rádióba'). Csigusz, ju nó... :(

pipi néni · http://megoldjukrnr.blog.hu 2014.05.23. 11:34:05

ó áj szí, áj szí.
rampapapapamm.
süti beállítások módosítása