megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

számadás

2015. január 04. - pipi néni

már megint kibaszott alulmotivált lettem írásügyileg. nem is csoda, az ínhüvelygyulladás és az akut beleszarás kéz a kézben már túl sok. node akkor status update, vegyük sorra gyorsban az elmúlt év végét, és ezt a pár napot, no meg terveket.
szóval akkor. év végi Gelcsi, Zsuzscó és én kooperatív születésnap már megint annyira jól sikerült, hogy bár csak a szomszédban lévő jammingbe mentünk, mégsem sikerült hazakeverednem. 16. ker, mezítlábas hippik, egy rokkker, a pánkok, na meg én. a zenész nyakában keltem, délután kettőkor, és olyan jó volt hazafele, hogy két kört is mentem a 85-össel. 28 éves lettem baszki.

miután 3 napig ittam a születésnapomra, gyorsan még ráhúztam egy pankkarácsonyt, nehogy a gamma gt-m 1000 alá essen. délután 6-tól mondjuk másnap reggelig sikerült süllyesztenem a becsületemet, egészen konkrétan olyan mélységekig, amit magam sem hittem volna, de így lett. ez van, mit szégyelljük, i'm a single lady, yolo.

aztán volt külföldiában karácsonyozás, ami olyan faszán sikerült, hogy soha többet ilyet, kösszép.

aztán alig, hogy hazaértem, sietnem is kellett tovább a híres neves megolek partyra. sokat elmond a dologról (nem is tudnék sokkal többet, mert nem emlékszem), hogy a drága Gellértem megkért, hadd hívjon nekem taxit. mi rotty állapot lehetett az?

ezután kénytelen voltam 2 napig inni az újévre, és a pankkarácsonyon elsüllyesztett becsület még döglődő tetemébe egyet-kettőt még belerúgni, csak biztos, ami tuti alapon. pánksznátded.

ahogy azt alább is írtam, igen nagy szarban vagyok, ha ilyen lesz ez az év is, mert dolog van, dögivel:

- fel kell mondani
- el kell menni segélyért (kibaszott kmk leszek, baszki!:D)
- most már tényleg meg kell tanulni finnül rendesen
- jogsi kell
- új meló kell, lehetőleg Finnországban
- a hátralévő időben lehetőleg nem szétszarni minden emberi kapcsolatomat, és a meglévő gordiuszokat kibogozni valahogy.

szóval akkor hajráhajrá, buékbuék, stbstb.

soundtrack: https://www.youtube.com/watch?v=cYDFUWbkpmU

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr307041943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása