megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

odavagyok

Bejegyzés alcíme...

2013. április 05. - pipi néni

az imént besétált hozzám a hivatalba egy tanárom az egyetemről. hivatalosan sosem jártam az órájára, mert papíron már nem vehettem fel több tárgyat, szóval utolsó padba sunnyogva lopóztam be a színház és a test témáit körüljáró előadásaira és szemináriumaira. megremegett a szívem, amikor annak idején megtudtam, hogy ő fogja bírálni a tdk dolgozatomat. egyfelől nagy öröm, másfelől pedig hatalmas megfelelési kényszer, magas a megugradó mérce. releváns és reális bírálatot adott, és noha ő ugyan így tett,végül mégis az egyetem fura ura, a szekcióelnök döntése - és részrehajlása - dominált az eredményhirdetés perceiben.

furcsa érzés, mikor itt ül velem szemben ez a hatalmas koponya, okos fejével biccent, és egyfelől én mint csinovnyik  lenyűgözöm hozzáértésemmel, kedvességemmel és intelligenciámmal, másfelől pedig ezúttal ő az, aki legjobb hiszemében és szándékaival az én jóindulatom kiszolgáltatottja.

 

egyetemre akarok járni!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr445196689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása