megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

épp, mint a régi szép időkben

2019. október 15. - pipi néni

Harmadnapja nem edzettem.

Lemondtam a holnap reggeli pszichológusomat, mert spórolni akartam 50 €-t.

Rendeltem Olaszországból import bort.

Igazán felelősségteljes, felnőtt döntéseket hoztam, úgy érzem. 

Ja nem.

Épp, mint a régi szép időkben, szarás a mentális egészségre, vedelés és hízás.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr3415224978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása