megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

férfigondok

2015. február 24. - pipi néni
Gelcs: Elszívtam egy cigit és leborotváltam a mellszőrömet.
Pipi: Miiiiii???? :O
G: Ne
Mondj
Semmit
P: Úristen! Nem hiszem el.Miért?:D
G: Nemtom. Kíváncsi voltam, mi van alatta.
P: Képet! Pics or it never happened.


* itt egy csöcsös szelfi következett, amit a személyiségi jogokra tekintettel nem közlök*

P: Én még sose lattalak a szőröd alatt, szóval igazán megható:)
G: Ja... Engem is meghatott, én is 12 éve láttam magam kb így. De h őszinte legyek elegem vam a szőrből. Semmi hasznot nem hozott. Nem tom, mennyit fog ez hozzátenni az életemhez, de majd meglássuk.
P: Abszolut megértelek. Nekem meg abból van elegem, hogy KELL szőrteleníteni. Uncsi.
G: Nincs igazság.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr777210949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása