megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

pinánállás és rogyásivás

2015. március 01. - pipi néni

szóval az történt, hogy a csodálatos és ámulatba ejtő red and the dumbasses majd 3 év után koncertet adott a kvltban a klasszikus felállásban. előzmények:

norger: nincshangulat *cuki állatkás mém*
pipi: mi ez az izé, azon kívül, h a pináján áll?
n: valami macskanyúl, aki bűnbánóan lehajtja a fejét
p: és eközben a pináján áll
n: az a két mancsa. te állat. elrontod a cukiságot.
p: pinánálló
n: jaj, de röhögök.mi lesz itt este?
p: pinánállás és rogyásivás
aztánmányok:
eztuán egy órával elindultam a blahára, amiből az lett, hogy az uw-ban kötöttem ki újfent, ahol magamba injektáltam némi sört, csak hogy nehogy baj legyen. aztán a buszon azt énekeltük, hogy vagina in the sky. aztán pedig ezt és ezt. és persze üvöltöttük, hogy pina. ezután kishíján odahugyoztam a rendőrkapitányság elé, amit csak azért nem tettem meg, mert a pasim rosszallását fejezte ki, hogy nehogymá ne bírd ki bentig, mert egy kibaszott hölgy vagyok, azért. aztán a személyes belongingjaimat meg betettem a backstage-be, merthogy ilyen menőségeket is lehet csinálni, ha az ember rokksztárné. aztán olyan is volt, hogy - mint megtudtam - a minap rontópálkodtam, és emiatt földalábújhatnékom lett, szóval kurvagyorsan inni kezdtem, hogy legalább ne érezzem magam egy rakás szerencsétlenségnek. ami végül annyira jól sikerült, hogy megint narancssárgát hánytam. pedig nem is ettem semmi narancssárgát. és nem, kevertet sem ittam. a lábamon aligaligalig, aztán képszakadás.

utózmányok:
hiába volt a backstage óvó, ölelő karja, mégis olyan kurva ügyes voltam, hogy megint elhagytam a pénztárcám, s vele a személyit, lakcímkártyát, bankkártyát, szépkártyát, tesco utalványt, olvasójegyet, finánckártyát, 50%-os utazási kedvezményes papírt, (ikea, dm, rossmann, libri, alexandra, osiris kedvezményes kártyát), magyarán a fél életem. De az élet szép, és jó a karmám, és imába foglalom M. Nóra nevét (aki nem a norkaanyó, pedig akár ő is lehetne), amiért volt olyan kedves, hogy megkeresett fácsén, hogy visszaadná a mindenem. ezútan is köszcsike. fate in humanity restored!

konklúzió: soha többet nem iszom*

*jövő hétig péntekig.

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr527230875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaanyo 2015.03.02. 13:28:13

hirtelen aszittem, hogy én vagyok a becsületes megtaláló :DDDD
süti beállítások módosítása