megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

parasztország királya legyek má!

2015. február 01. - pipi néni

- amikor menstruálok, hamarabb bebaszok, szóval csak óvatosan fogok ma inni
- igyál akkor valami gyenge, gyümölcsös sört inkább.
- nem iszom gyümölcsös sört, nem vagyok én buzi.

ezután megittam nagyjából hat korsó brutál erős legenda sört, és elszívtam hozzá egy zsák dohányt.

csak óvatosan.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr57130665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaanyo 2015.02.01. 20:43:46

rövid nem vót?

különben kedvenc másapom = menstruálás + fosás + dolgozás. SE.

pipi néni · http://megoldjukrnr.blog.hu 2015.02.01. 20:48:00

@norkaanyo: hálistennek, az elmém legsötétebb része, amelyiknek mindig eszébe jut, hogy kéne inni egy rövidet, ezúttal kussolt. talán azért, mert egy ezresem volt összesen:D

norkaanyo 2015.02.02. 11:06:55

óh, az nem jelent semmit, ugyanis ilyenkor szoktak elhangzani a ,,gyere, meghívlak!" kezdetű mondatok... :D

pipi néni · http://megoldjukrnr.blog.hu 2015.02.02. 11:15:39

@norkaanyo: naja, így lehetséges, hogy az önnön büdzséből fedezhető 2 sör után nem álltam fel, kívántam decensen jó éjszakát, és szorítottam melegvizes tasakot a kiszakadni készülő méhem fölé, hanem jött a "gyere, meghívlak" kezdetű, aminek a közepe az volt, hogy "sör", a vége meg, hogy "válassz". én meg ráúsztam a vörös csepel, felettébb impozáns nevű sörre. csak mer csakapánk.

norkaanyo 2015.02.07. 11:32:15

Vörös Csepelnek Vámos cimborámat hívta az alsóörsi kocsmáros néni. :D a sztori eredete ismeretlen, ugyanakkor nem nehéz találgatni, miért kapta ezt a nevet.
süti beállítások módosítása