megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

mondd, tásvír, mit szeretnél a Joulupukkitól?

2013. november 07. - pipi néni

Tásvír: Megint eltort a Samsonite esernyom, de vettem egy valamilyet a TKMaxxban azt jo. Igaz Bipnek vettem, de most hogy kocsival jar, elkoboztam tole :) Minden Samsonite esernyo szar, jo ha kibirnak egy fel evet, ugy hogy alig esik az eso! Az osszes tobbi esernyo is pont ugyanolyan szar, de ezt legalabb 7 fontert adtak. Komolyan mondom, az az esernyom birta a legtovabb, amit rogton az erkezesem utan 1 fontert vettem a Primarkban!

pgápp: nem is vennék neked samsonite esernyőt, még ha azt szeretnél se, mert annyira felháborító, hogy ennire felháborítóan szar az esernyőjük, hogy nem vagyok hajnalndó egy nehezen megszerzett forintommal sem támogatni ezt a rablást, amit esernyőgyártás címszóval folytat a samsonite:))))

Tásvír: Amen, nem kell Samsonite esernyo!

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr675619394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása