megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

pinapinapunci

2015. március 01. - pipi néni
Henkilön Twodor Rapiteanu kuva.

pipi: nézz ide, ilyen lesz, hogy international lick a pussy day! :DDD (május 4.)
gág: Ahhahahahahaaaaaa :DDDDDD Eszemet nem tudom, mikor lettem utoljára kinyalva... -.- Valszeg évekkel ezelőtt :D
p: pffff neeee:(( Akkor most jelentkezz rá fel, hátha... én pl rányomtam az international grab a boob napra,ha más nem, majd megfogom a sajátomat:D Mondjuk kinyalni magad kissé nehezebb. Bár ha időben elkezded a nyújtó gyakorlatokat, ki tudja:D

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr767230977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaanyo 2015.03.02. 13:26:49

most eszembe jutott Petikének az ,,I eat pussy for breakfast"-es pólója a macskával meg a késsel-villával.

pipi néni · http://megoldjukrnr.blog.hu 2015.03.05. 22:33:50

@norkaanyo: hehe, na igen:D
(de azon sztem nincs szó reggeliről. vagy igen?)

norkaanyo 2015.03.12. 16:03:51

hát úgy néz ki, h középen van egy macska feje, mellette meg kés és villa. képet sajnos nem leltem róla, pedig poén. :D
süti beállítások módosítása