megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

Az elfolyó idő

2018. november 07. - pipi néni

már megint nagyon nehezen jönnek hozzám a szavak. A mindennapjaim során már szinte alig használom az anyanyelvem, és teljesen elsorvadnak a kompetenciáim, úgy érzem. Talán fontolóra kéne venni az angolul írást újfent.

Na de igazából amiért most nekiveselkedtem, az nem is a nyelv dilemmája - az csak idetolakodott -, hanem sokkal inkább az időé.

Sokáig úgy éreztem, hogy Dalí rólam mintázta Az elfolyó időt, de ha nem is így történt, legalábbis én vettem példát a képről. Csordogáló órák, tét nélkül elmúló, végtelennek tűnő percek lassú egymásutánja az élet.

Most pedig, amikor végre van ötletem, konkrét elképzelésem, hogy mit és merre, azzal kell szembenéznem, hogy időből nincs elég. Hogy már egy órája aludnom kéne most is.

Olyan sosincs, hogy valami könnyű. Vagy ha mégis, akkor az elviselhetetlen.

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr4114358857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása