megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

Számvetés 2019.

2020. január 01. - pipi néni

Meg akartam keresni a 2018-as számvetést és az idei évre megálmodott terveket, de rájöttem, hogy ezúttal a blog helyett egy a hűtőmre tűzött cetlire írtam ezeket. 5 pontot jegyeztem fel, lássuk hát, hogy s mint alakult ezek tekintetében az elmúlt év.

1. Move your ass. Nos igen, azt hiszem, ezt kipipálhatjuk, úgy többé kevésbé. A testmozgás és egészséges életmód irányába érzett lelkesedésem noha csökkent az idént, azért továbbra is edzek, futok még ha kissé őszintétlenebb mosollyal is az arcomon.

2. Read more. Hát na. Mit is mondhatnék. Többet olvastam, mint a megelőző években, de azért ez még mindig nem az a szint, amit megcéloztunk. Úgyhogy ezt a célt továbbviszem a következő évre is.

3. Learn something new. Ez a pont is többé kevésbé kipipálható, úgy érzem. Nagyon sokat tanultam magamról, az emberi kapcsolatokról, mások megértéséről és elfogadásáról. Rengeteg új dolgot tanultam az új életszituációkban, amikbe mertem magam belevetni és végre végre végre meglett a finn felsőfokú nyelvvizsgám is!!!!!!!!!!

4. Do more, think less. Kevesebb agyalás és szorongás, több cselekvés, abszolút siker.

5. Be kind to yourself. Ezt még tanulom. De azért haladok. Lassan, de azért előre.

 

2019. legnagyobb sikerének azt könyvelném el, hogy végre a saját kezembe vettem az irányítást az életem felett. Olyan életet élek, amilyet szeretnék. Olyan párkapcsolatom van, amilyenről mindig is álmodtam, vagy még talán álmodni sem mertem, mert elképzelni sem tudtam.

Elkezdtem pszichológushoz járni, ami életem egyik legjobb döntése volt. Helyretettem olyan dolgokat a fejemben és a lelkemben, amikről azt hittem, hogy determinálnak és nincs kiút. De ez még csak a kezdet, sok megoldatlan probléma és kihívás áll még előttem, de hosszú hosszú ideje az ezekkel való megküzdés gondolata nem bénító félelemmel és szorongással tölt el, hanem izgatottsággal és pozitív attitűddel.

A pszichológus mellett a másik legnagyobb elérmény 2019-ben a Helsinki Writers Group volt, hogy végre ki mertem bújni a biztonságot jelentő úgysemek világából, és a lelkem legmélyéből jövő szövegeket mások kezébe adtam olvasásra. Mi több, megtanultam kritikát fogadni és elfogadni, és ami talán még ennél is fontosabb, nem elfogadni is. Többet írtam és publikáltam, mint az elmúlt években, és ez boldogsággal tölt el.

 

És hogy mit várok 2020-tól?

Move your ass, read more, be kind to yourself, ezek ugye jönnek velem tavalyról.

Remélem, sikerül elkezdeni végre az egyetemet.

Szeretnék találni egy olyan munkát/hivatást, ami boldogabbá tesz, mint a mostani. Az se baj, ha kicsit többet keresek vele. De legalábbis szeressem nagyon.

Folytatni az írást, befejezni legalább egy nagyobb lélegzetű szöveget.

Fenntartani és építeni a meglévő párkapcsolatomat és a barátságaimat, nyitottabbnak lenni új emberek irányába.

Elutazni valahová, ahol még nem jártam.

Tanulni valami újat, mert ez tavaly is nagyon jó móka volt!

 

Egyelőre ennyi, aztán majd meglátjuk.

 

Boldog új évet!:)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr1615378638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása