megoldjuk, rákendroll

megoldjuk, rákendroll

Elszaladt velem az idö

2021. április 12. - pipi néni

Ma, meg úgy általában is, elszaladt, én meg lemaradtam. Jójó, koronavírus van már egy éve, sok mindenröl nem lehet azért így lemaradni. Vagyis hát mihez képest, ugye...

Lemaradtam az évösszegzös posztról, teljesen megfeledkeztem róla egyrészt, másrészt meg ugye l. fentebb.

Aztán teljesen elszaladt velem az idö, egy éve van lassan, hogy elkezdtem programozást tanulni, és a minap hasított belém a felismerés, hogy ennyi idö és befektetett energia után még mindig nem tudok lófaszt sem. Persze, értem én, hogy nem véletlen tanulják ezt az emberek többnyire egyetemen, legalább öt évig, mi az anyámat képzeltem én a kis udemy kurzusaimmal, de mentségemre szóljon, sose voltam egy türelmes típus. 

Aztán ma meg leültem tanulni, és még sehol sem tartok, de már délután van, a fejem fáj én meg a sírógörcs határán, mert még mindig nem értem. Fun times.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megoldjukrnr.blog.hu/api/trackback/id/tr9916498984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása